סגן ניצב מוטי חריב, קצין משטרה בכיר, מנסה להשתלט על שטח שכניו הקשישים והחלשים, בסיוע חבריו השוטרים, שיחד תקפו את הקשישים.

בסיפור הזה תקבלו מושג על הקלות הבלתי נסבלת בה ניתן במדינת ישראל, לשדוד מאדם תמים וחלש את רכושו.. בעזרת שוטרים עבריינים, היודעים את המלאכה, והעושים תפקידם כלי נגד הקורבנות חסרי הישע, שעליהם הם אמורים להגן, והם מאיימים עליהם ותוקפים אותם… והכל בעבור טובות הנאה.

*****

סולטנה ויחיא שמחי, הם זוג קשישים המתגוררים בבית שאן...דירתם בנויה על אדמה פרטית. שכנם, קיחיאצין משטרה בכיר, סנ"צ מוטי חריב, גם דירתו בנויה על אדמה פרטית, הגובלת עם שטחם של הקשישים…

סנ"צ חריב זמם להגדיל את שטחו ע"ח שטחם של הקשישים… ולשם כך, גייס את חבריו, השוטרים העבריינים… ויחד תכננו וניסו לבצע את השוד…

סולטנה

ואז, בתאריך 3.12.2004 בשעה 10:50 בבוקר, כאשר יצאו הקשישים לחצרם, הם גילו לתדהמתם, כי שכנם, קצין המשטרה הבכיר, סנ"צ מוטי חריב, פלש לשטח שבבעלותם, וללא כל התרעה מוקדמת, תקע עמודים בתוך שטחם, בסיועם של חבריו השוטרים העבריינים, שהיו בלבוש אזרחי, ומעל העמודים פרס בד יוטה ירוק, שנועד לסמן את השטח שלו.

הרבצת לי
השוטר הזונה באזרחית, בעת שתקף את הקשישה חסרת הישע…

כאשר ראו הקשישים את הפעילות הקדחתנית שמתבצעת בשטחם, הם ניגשו לסכל את המזימה… ואז אחד השוטרים באזרחית תקף את הקשישה פיזית, והקשישה צעקה:

"אתה מרים עלי יד? …אתה הרבצת אותי!" – בתגובה הטיח בה השוטר הזונה:

"את מרביצה לכולם"

אחד השוטרים קרא לעבר חבריו שתקפו את הקשישה:

"…עזבו אותה נראה היא לא בסדר בראש…"

(יודגש, כי התבטאות עלובה זו, שגורה בפי כל שוטרי ישראל הזונות, כשהם רוצים להטיל דופי בשפיות דעתם של קורבנות חסרי ישע…  במקרים רבים ההתבטאות הזו משמשת לחיסול קורבנות באמצעות אשפוזם בכפייה בבי"ח לחולי נפש, שלא צורך, בכוונת זדון לחסלם)

קצין משטרה בית שאן
סנ"צ מוטי חריב, מבית שאן… ערס מצוי.

 בעת שחבריו תקפו את הקשישה, תקף הערס המצוי, סנ"צ מוטי חריב, את הקשיש חסר הישע, כשהוא צועק עליו בטון אלים:

"…תצא מהשטח שלי!… תצא מיד אבל!…"

תוך כדי, סנ"צ מוטי חריב, גם חסם את דרכו של הקשיש בגופו, וזה ביקש ממנו לזוז הצידה.. הקשיש לא התכוון לאפשר לאף בן זונה לעשות ברכושו ככל העולה על דעתו, רק כי הם יכולים, כי הם צעירים וחזקים ממנו… ויש להם מדים…

תצא מהשטח

הקשיש ניגש לאחד העמודים וניסה לשלוף אותו ממקומו אך הוא לא היה לו מספיק כוח לכך… והוא התאמץ בד יוטהללא הצלחה…אך לא הרפה…

לפתע הגיח שוטר במדים, מתוך אחורי העצים, צעד לעבר הקשיש כשהוא אחוז תזזית,  אחז בזרועו כדי למנוע ממנו מלנתק את העץ ממקומו… ואז ביקש ממנו הקשיש:

"תגיד להם שיפסיקו"

השוטר השרמוטה במדים, אחז בזרועו של הקשיש ואמר לו:

"אין לי זכות להגיד להם דבר כזה… בוא…"  והוליכו אל מחוץ למתחם…

שיפסיקו
זה שוטר מאניק… מי שיודע את שמו, שמכיר אותו, שיעדכן בכל פרט שהוא יודע על הזבל הזה…

ואז אחד מבני הזונות שהיו במקום החל לצעוק לחבריו:

"תמשיכו, תמשיכו לעבוד, אל תשמעו… רגע, הוא תוקף אותך… אני מצלם" – (התוקף הוא הקשיש חסר הישע… הם ניסו לטפול עליו עלילה, להפחיד אותו במעצר… כדי להשתיק אותו…)

ואז שרמוטה אחר הוסיף ואמר: "צלם אותו, צלם אותו, עכשיו יבואו לעצור אותו,

ושרמוטה אחר קרא לעבר הקשיש: "אתה חתיכת אפס"

הקשיש שנדהם, נפלט לו קריאת שאלה: אה?…

כשהוא קלט מה שהוטח כלפיו הוא פנה אל זה שהעליבו ושאל אותו: "…מי אתה?… תגיד לי מי אתה?…"

בתגובה אמר לו המעליב: "תמשיך תמשיך, לא להתייחס לכלבים… תמשיך!…"

****

בשלב מסוים נכנס הקשיש הביתה והביא סכין פירות כדי לחתוך את בד היוטה, לאחר שנמנע ממנו לעקור את העמודים שהציבו… ואז החלה המולה סביב הסכין… כל השוטרים התנפלו עליו:

"יש לו סכין ביד… (אל הקשיש) יש לך סכין ביד… אה?… יש לך סכין?… הוא בא לדקור אותנו… הוא רוצח… תוקף אותנו עם סכין… קח אותו… תיקח אותו מכאן ותעצור אותו…"

בשלב זה הקשישה מאבדת את ההכרה… הבנים של הקשישים שבאים להגיש עזרה, שלא היו מעורבים כל העת באירוע… נעצרים.

הבן צעק: תן לי לדבר עם האימא שלי.

מישהו אומר לו באדישות: שב בשקט.

הבן צעק: תזמין לה אמבולנס.

הקשיש אמר לשוטר: תרשה לי לטפל באישתי

השוטר במדים המזדיין בתחת אמר לקשיש: "אתה לא מטפל באישתך, אתה מטפל בגדר – בוא…

******

השוטרים הזונות עצרו את האבא והבנים משום סיבה בעולם אלא רק כי הם עבריינים מושחתים שעשו תפקידם כלי רצח נגד חסרי ישע.

*****

פרקליטות מחוז צפון סגרה

 

*******

האירוע החמור המתואר לעיל תועד בסרטון… כל בר דעת מבין, כי עובדה זו מעידה על התנכלות מתמשכת מצד השכן הקצין הבכיר, שאילצה את הקשישים חסרי הישע להציב מצלמה כדי להגן על חייהם מפני שכנם, שממרר את חייהם.

להלן הסרטון 

*****

הקשישים הגישו תלונה במח"ש, אך במח"ש, חבריו של הקצין סגרו את התיק נגדו ונגד השוטרים שביצעו את מעצר השווא…

בפסק דין מ-2004 בתביעה אזרחית שהגישו הקשישים בבית המשפט המחוזי בנצרת, קבעו השופטים, כי חריב צדק בנוגע למיקום קו הגבול בין המגרשים, אך אסור היה לו להזיז אותו ללא אישור בית משפט.

ועוד קבעו השופטים: חריב והמשטרה ישלמו פיצויים בגין הסגת גבול, ובנוגע למעצר השווא, חייבו השופטים לפצות את זוג הקשישים ב-25 אלף שקלים.

וכך כתבו השופטים בפסק הדין: "צפינו פעורי פה בנטילה כוחנית של החוק לידיים מצד מי שמשמש קצין לא זוטר במשטרת ישראל, קצין משטרה, המנצל את מרותו ועושה שימוש בשוטרים על מנת לאכוף את צרכיו הפרטיים"

בנוסף, תמה הרכב השופטים, בנוגע לסגירתו של תיק החקירה במח"ש, בעקבות תלונה שהוגשה נגד חריב. לדבריהם: "יאה תעשה המחלקה אם תשוב ותשקול כיצד לנהוג באשר לאירועים שתיארנו".

*****


 

קישורים:

לאור החשד להטרדה מינית: מפקד ימ"ר חוף, ניצב משנה מוטי חריב, פוטר מהמשטרה, 18.2.2014 אלי אשכנזי ויוסי אלי – וואלה


כתיבת תגובה